Pages

Monday, June 13, 2016

Ramadhan Kareem 2016

Assalamualaikum


hai.Alhamdulillah ramadhan is back.. tahun ni ramdhan agak berbeza sebb this is our first Ramadhan without our beloved mak. dah almost 8month mak tinggalkan kitorg.. we miss u mak.. alfatihah to my beloved mak.. i know Allah take you to a better place. amin.

anway difrent ramadhan kalini a bit tough for me to take care of others. i mean u know semua preparation nak berbuka dan sahur semua aku ken sediakan. a new challenge for me as a mom and as sister. my siblings need me. so do i.. tanpa dog my life aku jadi sunyi take tempat nak mengadu ..

ok nak cerita pasal ramdhan .. hmm act i still learn how to bf during fasting month. seriusly sangat sangat susah for me to stay alive sampai berbuka. serius wey if ada anyone yg nak share pasal bf momy please do share.. aku still tnga usaha nak berpuasa while bf si uthman. uthman dah besar 1y6m bulan puasa ni. agak lasak dan sngt kuat menyusu even dia makan banyak sekali pun still nak menyusu. i know that Allah bagi kelonggaran untuk ibu yg menyusukan anak bawah 2 tahun.. but still aku fikir mcm nak ganti balik lepas puasa tu .. haih jenuh gak tu . adeh hopefuly Allah bagi kekuatan untuk aku..

anway will update if i do have success in ramadhan kali ni.. i will update the tips. still manage to success haha okay Ramadhan kareem guys.. banyak amal ibadat ye. muahxs

love
sofea

No comments:

Post a Comment