Pages

Saturday, December 17, 2016

Penghujung 2016

Bismillah..

Assalamualaikum. 
2016 pun nak sampai penghujung dah. ya Allah cepatnya masa berlalu.. umur pun dah nak masuk angka 3.. eh tapi belum lagi.. ada 3 tahun lagi nak achieve target dalam hidup.. Uthman pun nak masuk 2 tahun.. cepatnya dia membesar ! sihat bijak alhamdulillah sempurna .. isnin ni genap la masuk 2tahun umur uthman. memang simptom mak mak sgt aku sekarang ni. dah mula fikir nak masuk sekolah mana fikir itu fikir ini.. inilah kehidupan aku sekarang. aku kena terima fakta yang zaman remaja dah tamat. ITS OVER guys. kawan kawan semua dah tak remaja dah. semua dah pk pasal family.. 

banyak yg dah berlalu.. azam aku tiap tahun nak jadi yang lebih baik dari semalam. bukan tiap tahun je aku rasa setiap hari aku berazam sebelum tidur aku nak jadi lebih baik dari harini. walaupun kdg kdg bangun tu aku lupa azam sebelum tidur. tapi tulah selagi ada niat insyallah makbul. hehe anway will update another entry soon. k bye . gnight

No comments:

Post a Comment