Pages

Tuesday, March 29, 2016

Introduce my baby. hello world!

Bismillahirrohmanirrohim..

hai semua,sory la have to delete few post sebb blog dah gila..myb sebab lama dah tak online kot. semua font jadi kecik besar. kenapa tah. anway itu bukan cerita die.sekrg saya nak introduce my first baby boy.  weeheee.. actually dah basi dah nk update, dah tu , uthman dah 1t3bulan dah but its okay nak introduced jugak. tadaaaaaaaa

Uthman Uzair 
19/12/2015

alo rindu je tengok uthman masa baby. la ni dah besaa haha rindu bau baby.. anway nama tu zaim yang bagi.. yang uzair tu je aku yg bagi. at first nak letak umair sebb aku suka sgt nama umar , then bila awal awal lagi masa pregnnt tu zaim dah mengidam nak letak uthman.. so aku diam je la..  mcm mana dpt uzair? masa otw nak gi JPN terus letak je uzair. haa tu namanya dah takdir anak kitorg akan dinamakan Uthman Uzair. hehe nnti next entry aku update pengalaman bersalin okay .




No comments:

Post a Comment